چه چیزی؟چه جایی؟چه کسی؟چرا؟به چه علت؟

یک وبلاگ علمی کوچک،مناسب برای همه ی سنین

چه چیزی؟چه جایی؟چه کسی؟چرا؟به چه علت؟

یک وبلاگ علمی کوچک،مناسب برای همه ی سنین

جالب ترین صحنه ی جنگ جهانی دوم

آیا می دانید جالب ترین و خنده دار ترین صحنه در جنگ جهانی دوم چه بود؟

در اواخر جنگ جهانی دوم در یکی از حمله های ارتش سرخ(ارتش روسیه) به برلین،به دلیل بالا گرفتن درگیری ها و خطر تلفات شدید سروان رزنو1 دستور داد تا باقی عملیات از راه مترو ادامه یابد.این کار خود بی خطر نبود زیرا از داخل همین تونل های مترو،لوله های اصلی آب برلین نیز عبور می کردند و از آن جا که در سطح شهر پر از تانک های روس بود،ممکن بود با یکی از ضد تانک های آلمان،لرزشی شدید ایجاد شود و یکی از لوله های اصلی آب بترکد و همه ی ارتش روس و آلمان-آلمان ها از پیش مترو را تحت تصرف خود در آورده بودند-غرق شوند.بنابراین سروان رزنو در طی عملیات پس از هر شلیک ضد تانک آلمان بلند فریاد آتش بس می داد و در طی این مدت ارتش آلمان و روسیه دست از مبارزه می کشیدند.خواه آن که در حال نبرد تن به تن بودند!گاهی این آتش بس ها تا پنج دقیقه به طول می انجامیدند!!!!!



1:SGT.Reznove

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصری 1390/04/27 ساعت 12:18 http://scitech.blogsky.com

سلام و خسته نباشید.

از وبلاگ من با نام دنیای علم و تکنولوژی دیدن کنید. وبلاگ شما را لینک کردم. در صورت تمایل وبلاگ من را در سایت خود لینک کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و گرامی،ضمن عرض سپاس و تشکر از انتخاب این وبلاگ و نظردهی تان.
خیلی خوش حالم که یک همکار برای خودم پیدا کردم!آن هم یک همکار که موضوع وبلاگش مثل خودم علمیه!
چشم!حتما!خیلی هم خوش حال میشم که وبلاگ شما رو لینک کنم.
امیدوارم که باز هم به این وبلاگ سر بزنید . حـــــــتما نظر هم بدهید!
در ضمن،وبلاگ خیلی عالی و پر از اطلاعات جالب و مفید دارید!

با تشکـــــر

مدیریت وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد